Mali pjesnici iz odjeljenja  VI-1💖

(neko od njih se divi  vrapcima, a neko, ipak, brani i opravdava laste)😉 

Stranica 👉 LITERARCI PIŠU

Zahvalnica pjesniku💕


Pjesniče naš slavni,

Hvala ti za ljubav koju siješ,

Brzo prođu ovi tmurni dani,

Jer nam srce ljubavlju griješ.

 

Tvoji vrapci svakog dana,

Pjevaju na tankoj grani,

Vesele se i skakuću,

Srećni su i razdragani!

                               Jovan i Pavle Krivokapić💕

Zahvalnica Vitu

 

Ćiju ći,ćiju ći 

Mi smo mali vrapčići. 

Pjevamo ti pjesmu sad 

da ti uzvratimo za tvoj rad. 

 

Ćiju ći,ćiju ći 

dok ovo slušaš ti, 

na grani pravimo gnijezdo mi. 

 

Radujemo se proljeću 

i raznobojnom cvijeću, 

ćiju ći,ćiju ći 

Volimo te puno mi!

 

                      Marija Bajić


Protestna pjesma Vitu Nikoliću 

Dragi pjesniče Vito, 

Znamo mi da nismo cvjećka, 

Ali, znaj, brzo ti se proljeće smješka. 

 

Ne znamo da li si znao, da djeca ovog bijelog svijeta 

Računaju na nas da se vratimo,  

pa ako nas prođe ljutnja, možda i do tvoje kuće svratimo. 

 

Nisu samo mali vrapci patili, 

Jer niko nije mislio o nama kada letimo sa jednog kraja na kraj, 

Jer to je naporan put, nije to destinacija za raj! 

 

Ti grumeni života koje žališ, 

Nisu krivi što zajedno sa nama nisu krenuli na topao jug. 

Možda btada promijenio mišljenje o nama i postao nam drug. 

 

Polako sviće novi,vedar, proljećni dan 

Proljeće tada izgleda čarobno i sve je kao san. 

Trebamo da širimo ljubav i slogu, zato 

Ostavimo nesuglasice po strani . 

 I sada zajedno svi  na ovaj vedar dan, 

 zabavljajmo se i izađimo vani. 

 

                         Andrea Krsmanović 

 

 PROTESTNA PJESMA LASTA✋

 Poštovani čika Vito,

 Vaše su nas riječi duboko takle,

 lijepe stvari kod nas su Vam promakle.

 Možda imamo razloge velike kao planina,

 zbog kojih nam smeta zima.

 Bijela sniježna kraljica zime

 naša bi krhka srca u kristaliće leda pretvorila.

 Naša nježna krila

 krupne kišne kapi ne bi podnijela.

 O vjetru i strašnim munjama

 ni da ne govorimo.


 Dozvolite nam da nas upoznate,

 a potom sud o nama donesete.

 Čim prva visibaba zaiskri među vlasima zelene trave,

 vidjećete naše malecne glave.

 

                                                                        Vuk Mirkovic

 

Protestna pjesma 💛

 

Mnogo smo ljuti na Vaše riječi,pišče,

one na dobrodušne ne liče.

Mi smo potpuno jednake kao vrapci,

i imamo časti.

 

Mi u toplijim krajevima živimo,

jer nam je to potrebno,

i na to smo se navikli potpuno.

Vrapci su od nas izdržljiviji,  

ali mi smo puno važnije i bitnije,

  

Svake godine vraćamo se u proljeće,

a Vi da nas pohvalite nećete.

Bjesni smo zbog Vaših riječi,

a prema svima mi smo nježni.

 

                        Vasilije Maric

 

Zahvalnost vrabaca  🌞

 U ime cijele družine,

U gradu gdje najljepse vrijeme osvane,

Tamo gdje ljudi vole u prirodu ići,

Želim da ti se zahvalim,

Na našem jeziku,ćiju-ći.

Ti si, dobri pjesniče, razumio naše zimske muke,

Jer si i ti imao,

Teške životne trenutke.

  Shvatio si dobro,

Teže je ostati,nego otići,

 I zato ti zahvaljujemo,ćiju-ći.

                             Andrija Čanjak

 

Protesna pjesma pjesniku

 Istina je sve što kažeš pjesniče,

Za to sitno grumenje života,

Ali mi nismo razmažene laste

Nas samo zove sunce i more,

Jer to je izvor našeg života.

 

Zato što se ljutiš na nas, pjesniče,

Mi ti pišemo ovo protestno pismo,

Morale smo otići na jug,

Jer za zimu mi rođene nismo.

 

A kada proljeće opet dođe,

Čuće se cvrkut i krila lupa,

Maleni vrapci, a i mi laste,

Bićemo jedna vesela grupa.


                           Damjan Blečić

Pohvala lastama

Što ste na nas digli graju,
Poštujemo i mi sve, naše ptice drugarice,
al' smo malo ljute na vaše riječi krute.

Zar mi da smo razmažene
jer mećavu ne volimo i miljama letimo,
da se dječijoj graji veselimo.

                                                                     Tijana Bojanić
        Vrapčija zahvalnica 

 

Poštovani gospodine Vito, 

vašu pjesmu slušamo i jako nam se sviđa, 

pa smo i mi smislili jednu za Vas. 

 

Dok smo bili u letu, 

čuli smo najbolju pjesmu 

na svijetu. 

 

Iznad krošnji svih, 

vlada mir.Ćute bubice 

i hrastov žir. 

 

Svakog dana sve nam je  

teže,i srce nam 

se sve jače steže. 

 

 

Smisliti pesmu to nije lako 

i to ne može baš svako. 

 

Zahvaliti se ne znamo kako,

naš jezik ne zna baš svako.

 

Ali u svakom slučaju 

hvala,sad nam se jako  

spava. 

 

                              Jovana Ćorić Vl1 

Protestna pjesma

 

 Dok pisaste vaše rime,

 uvrijediste naše ime.

 Nijesu laste tako loše,

 i uvjek su dobrodošle.

 Kada laste na put kreću,

 poželi im makar sreću,

 da se krila ne umore i oluje ne obore.

 Razmažene laste od Vas traže

 poštovanje da im se ukaže.

                                                    Pavle Vukosavljevic

 



          

Популарни постови са овог блога

Kako napisati dobar sastav ?

ПРАВИЛА ЗА ИЗРАЖАЈНО ЧИТАЊЕ И РЕЦИТОВАЊЕ